Hur har det gått med min detox från sockret?

Publicerat: november 17, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Nu är det en vecka sedan jag slutade med mitt socker som spårat ut totalt.

Det var jätte jobbigt i torsdags när jag började. Likaså Fredag. Tyvärr blev det lite socker fredag kväll och lördag när vi åt middag hos svärföräldrarna. Efter det har jag hållt mig och jag har fått bort mitt sug och det är det viktigaste.

Känns att jag är på rätt väg igen med bra mat, Inge socker sug och morgonprommisar.

God morgon föresten!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Härligt! Då hoppas vi på ett minus imorgon🙂

  2. Kämpa på! För mig har det också gått någorlunda i veckan faktiskt.. Men jag ligger nog fortfarande på plus skulle jag tro, ja alltså ett plus från mitt senaste minus😛

    Sv: Tusen tack alla fina ord🙂 Men nog kan jag bli arg eller sur på Jonah och andra, tro mig haha.. Men jag har ganska lång stubin ändå skulle jag tro🙂

  3. Åh, vadå för krona? Typ en prinsess/prinskrona? Eller en peng?

  4. Åh okej, men jag förstår hur du menar.. Har själv gjort det mycket med barnen på dagis när jag jobbat. Det ska jag ta och göra med Jonah nån dag, måste bara köpa hem lite tjockare papper först🙂

Kommentera

