Härligt! Bra jobbat!

Publicerat: november 19, 2011 i Eviga kampen om Kilona

20111119-090337.jpg
En otroligt svettig och nöjd Tokmamma!

Nyss hemkommen från en morgonrunda. Det kändes mest bara jobbigt och benen var inte riktigt pigga idag heller men det är nog pga sömnen.

Det blev Prommis och lite joggning när det kom en bra låt som man får
Spring i benen🙂 såg även att jag gjorde min snabbaste tid (28.17) och mitt mål är att fixa den rundan på 20min.
(I våras tog den rundan nästan 50 min!)

Nu frukost!

kommentarer
  1. Go Anna! Fasen va du är duktig! KRAM

  2. malin skriver:

    Grymt bra jobbat!! Tänk vilken otrolig skillnad i tid!!! Härligt.

Kommentera

