Äntligen 6h sömn!!

Publicerat: november 22, 2011 i Alexander 1-1½ år, Morgon Bön

God morgon!
Äntligen har jag fått sova 6h i sträck! Det behövdes! Kanske hörde Lilleman mina tankar igår🙂

Nu orkar jag med några nätter till med krångel.

Idag är jag fylld av energi. Igår fick jag ladda mina batterier. Fick lite avbrott i mitt annars så inrutade liv. Visst att det blev lite stressigt att hinna laga maten och sminka sig men det gick de med. Jag fick träffa Jill och se världens bästa film! (mer om filmen senare) Att jag fick en natt utan krångel är bara plus i kanten!

Puss till L som fixade allt här hemma!

kommentarer
  1. Såna dagar och nätter är guld värda! Man behöver tanka lite energi mellan varven för att orka!

  2. Skönt att du fick sova bra🙂

Kommentera

