Aspirin mask! Hett tips!!

Publicerat: november 23, 2011 i Uncategorized

Jag har testat Aspirin masken och wow! Huden blir babylen, acne ärr ska blekas, porer blir mindre mm

Både jag & mamma har testat detta och vi båda tycker att huden blir babylen och porerna blir mindre men att acne ärr ska blekas har vi inte märkt.

För att göra denna ansiktsmask behöver du 3-4 tabletter aspirin (Nej det går inte med alvedon eller liknande) och några droppar vatten. Jag lägger tabletterna i en liten skål och droppar vatten över tabletterna och låter det stå typ 30-60 sekunder sen trycker jag sönder tabletterna så det blir som en vit kornig gegga. Jag blandar även i honung som är renande och återfuktande för huden.

Jag duttar på masken och låter den sitta mellan 30-60 min. Innan jag tvättar av masken peelar jag ansiktet men hjälp av lite vatten. Jag kör detta 1-2gång/vecka.

Så här vacker är man med masken på🙂

Testa! Det är hur bra som helst!

kommentarer
  1. Aldrig hört talas om, men måste nog prova det där🙂

Kommentera

