Städ humör!

Publicerat: november 23, 2011 i Våran Dag.

God dag!
Tar en paus. Har fått världens städryck!
Toaletten och hallen klar. Nu är det bara resten kvar🙂

20111123-130935.jpg
Vårat tvrum just nu.. (Liten ligger i soffan och kikar på Musse)

Önskar jag kunde skriva att så här stökigt brukar det inte vara men tyvärr är det hyffsat städat med tanke på att Flisan är hemma! (planeringsdag på dagis) Ett välstädat hem (som håller sig städat i mer än 5 min!) får jag väl om 20år när barnen flyttat!

Nu kaffe sen ska jag väcka min hjälpreda. Fröken får hjälpa till med leksakerna.

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Jag ör oxå på städahumör men på tog för segt att sopa golvet, har inga dammsugarpåsar😛

  2. Sofia skriver:

    Önskar att jag oxå var på städhumör! Idag har bara det nödvändigaste blivit gjort! Riktigt seg idag… Och sötsugen!!! Blir nog till och med en stor påse godis idag😦

  3. Sofia skriver:

    Hon rosslar! Men har inte gjort det sen vi var inne på sjukhuset i mars. Hon har bara snorat sig igenom förkylningarna! Men nu är det inhalatorer som gäller:-/

Kommentera

