Trötta föräldrar!

Publicerat: november 24, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Skickade L ut med vovvarna. Jag orkar inte! L är minst lika trött som jag är.

Undra när det vänder? Borde vara när Xander är lika gammal som Flisan. Eller när har F börja sova bra på nätterna? Tror det var några månader efter Xander kom, dvs 2år. Oj ska vi stå ut så länge?

(att sova bra Innebär att man sover hela nätterna förutom vid sjuka av nå slag)

Sover era barn bra?

20111124-063441.jpg
Flisan har inte riktig vaknat ännu men Xander är i fullgång!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Gunnar sover bra, varje natt utom när han är sjuk. Varför kommer man inte ihåg när han började med det?? När K är frisk sover hon mellan 19-06 men är vaken en sväng på natten, får välling och somnar om. Har tänkt sluta med hennes nattvälling men när ska man få extra energi att ta den fajten?

  2. Madelene skriver:

    Min flicka somnar mellan 20-20.30 och sover till 7-8 på morgonen, helt okej tycker jag.. om man själv hade kunna lägga sig i tid, och inte alltid vara vaken till 23😀

  3. Här somnar barnen vid ca 19 och sover till 07.30 ungefär🙂 Vaknar aldrig på nätterna, händer kanske en gång om året om ens det när de är riktigt snoriga eller nåt annars sover de lika bra när de är sjuka. Anabelle började sova hela natten (minst 8 timmar) vid 2 månaders ålder och har gjort sedan dess, Alicia var väl dryga halvåret innan hon sov hela natten utan att vakna. Men när de vaknade på natten som små så var det för att äta 10 min sen sov de som grisar igen så vi har aldrig behövt vara uppe med nån av dom. Tack och lov! Jag hade aldrig orkat🙂 Du är stark som har orkat med sömnlösheten så länge, jag hade gått under!

  4. Jonah sover bra och har gjort det för det mesta, sen jag körde 5mm när han var 5-6 månader. Sen dess har han sovit riktigt bra.. Han somnar i sin egen säng, men kommer över till min vid 4-5-tiden på morgonen och sover vidare fram till 09 ungefär. På vardagarna får jag väcka han 08.30 för att han ska till dagis🙂

  5. Emelie skriver:

    Våra sover oförskämt bra så jag kan inte klaga. Nästan varje natt kommer en eller båda in i vår säng så man blir förvånad när man vaknar och är fler i sängen när man somnade.
    Usch, hoppas det vänder snart hos er, kram!!!

Kommentera

