Före och efter bilder & Vikten 25/11-2011

Publicerat: november 25, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!

Fredag och det innebär vägning. Denna vecka blev det -0.6kg. Såååå nära mitt personliga mål. Ynka 0.3kg och 1.2kg kvar till mitt slut mål (som jag kommer att ändra senare) Denna vecka blev det inte mycket till motion. Orken har inte funnits så jag har sattsat på maten istället. Funkar det med🙂

Hur går det för er andra??

Jag tänkte även bjuda på lite före och efter bilder. Jag förstår att ni vill se det men jag mår så sjukt illa av att behöva se mig själv på mina före bilder. Herregud! Att jag kunde låta det gå så långt.

(Före bilden på magen är jag precis i början av graviditeten med Xander)

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    nu har du en stor uppgift att hålla vikten…

  2. Sofia skriver:

    Wow Anna va snygg du är🙂 jag mår oxå dåligt av mina förebilder och har knappt några pga det!! Denna veckan hoppar jag vägningen. Är så sjukt svullen och tar nya tag i nästa vecka då jag ska sätta nya mål!!

  3. Wow vilken skillnad alltså, du gör och har gjort det så himla bra! Nu blev jag ännu mer peppad, tack gumman!

    Och.. jag glömde bort att väga mig imorse, är det inte typiskt? Ett tecken på att jag behöver komma in i alla rutiner igen, tror det blir lättare när Jonah går tillbaka till dagis igen.

  4. Fia från byn skriver:

    Shit Anna va duktig du varit! är imponerad av dig å du ska absolut vara stolt över dig själv!🙂

  5. Sara skriver:

    Herreguud Anna vilken skillnad! Du ser ju superbra ut nu!
    Man blir så himla glad av folks framgångshistorier!
    Fortsätt kämpa🙂

Kommentera

