Var är julstämningen??

Publicerat: november 26, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Idag gav barnen mig sovmorgon till 06.15! Det tackar jag för! Mina små vaknar alltid extra tidigt på lördagar när jag ska upp med dom..

Mina funderingar denna morgon: var är julkänslan? Ingen snö, inget Juligt! Första advent imorgon och det känns inte alls som att julen är mindre än en månad bort.

Har ni fått julkänslan? kanske blir bättre med lite pynt här hemma? Jag ska nog inte pynta så mycket här hemma i år men lite mys ska fram!

Nej nu vill hunden ha vatten och en bajsblöja väntar!

kommentarer
  1. Jag har börjat få lite julkänsla faktiskt, kan vara för att granen åkte fram idag..🙂

Kommentera

