Jag behöver komma ut på en runda!

Publicerat: november 29, 2011 i Annas funderingar.., Eviga kampen om Kilona

Hej i stugan!
Idag är en sån där ”alla världens bekymmer på mina axlar” dag..
Diskmaskinen väntar, skräp som måste slängas, dammsugaren behöver äta upp x antal dammråttor, ingen lunch i magen mm

Jag blir ofta låg och deppig när jag inte rör på mig.

Jag skyller på att jag är trött men jag vet att jag blir piggare när jag väl kommit i gång. Jag kommer i säng vid 22 tiden och med tanke på Alexander krånglar varje natt så behöver jag somna vid 20 för att orka upp på mina morgonrundor.

OCH Soffan är jäkligt bekväm just nu..
(Motivation tack!)

kommentarer
  1. Ge dig ut på en härlig promenad nu, det kommer kännas så mycket bättre när du väl kommit ut och ännu bättre när du kommit in igen. Du ska vara stolt över dig själv som är så duktig med viktnedgången, barnen, hemmet och även tar hand om dig själv🙂 Kram!

  2. britta bloggar skriver:

    Åhnej, hoppas det känns bättre snart!

  3. Sofia skriver:

    Varje dag på jobbet så tänker jag att ikväll ska jag ge mig ut på promenad eller springning men sen när jag väl kommer hem och mjuk byxorna åker på så känns det inte så aktuellt längre😦
    Hur ska vi få igång motivationen igen?? Min saknas med!!

  4. Usch, sånna dagar är skit jobbiga !
    Jag ringde faktiskt en vän tidigare idag och bokade in en IKEA dejt – utan barn på måndag kväll.
    Planlös shopping, mat, tjejsnack och egentid är precis vad jag längtar efter🙂

  5. Nej, farligt är det väl inte.. Men kan vara besvärligt. Jonah snarkar ju varje natt, och har kortare andningsuppehåll (s.k sömnapnéer), och det känns verkligen inte tryggt tycker jag. Så jag hoppas att det blir operation, så att både han och jag kan sova lugnt och tryggt.

Kommentera

