Hej! Xander här!

Publicerat: november 30, 2011 i Alexander 1-1½ år

Hejsan!
Eftersom att mamma är väldigt dålig på att uppdatera om mig så får jag göra det själv!

Här hemma går jag under namnet Xander. Det har min syrra börjat med och nu säger alla så till mig, även farmor! (farfar envisas med Alex som mamma inte gillar)

Jag är nästan 15 månader, vägde 10500g för 2 månader sen men ska väga mig idag för jag går tydligen inte upp i vikt som jag ska. Jag förstår inte vad dom pratar om! Jag äter ju jämt!

20111130-095725.jpg
Bilden är tagen idag. Visst är jag fin?

Angående sömnen så sover jag 1 gång/dagen och oftast sover jag 2h men ibland blir de hela 4h! Då är jag trött. Jag somnar oftast efter vi lämnat syrran på dagis.

Jag somnar för natten vid 18 tiden och vaknar mellan 05-06 tiden. På natten är jag oftast vaken en stund, varför vet ingen men jag kan inte sova. Jag roar mig med att leka, dra i mammas täcke och gnälla om vatten.

Jag pratar för fullt men ingen tycks förstå mig. Mamma kan jag säga så dom andra fattar🙂
Jag kan gå några steg men krypa går mycket fortare.

Min favorit person här i min värld är Farfar! Jag är Farfars pojke.
Mamma är ett måste om jag har slagit mig eller är sjuk!

Dagis är jätte roligt! Jag brukar få leka där när vi hämtar Syrran och jag blir jätte arg när vi måste hem.

Lite info om mig!

kommentarer
  1. Han är verkligen en riktig liten goding !! Hoppas ni har en mysig dag nu när set faktiskt är ljust ( och soligt ) ute för en gångs skull😉

Kommentera

