Uppfriskande morgonprommis!

Publicerat: december 1, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Morgon Bön

God morgon!
Jag har precis kommit in från morgonrundan. Det blev en lugn sådan. Känns som om någon har kört över mig! Hundarna har gjort sitt och jag har fått frisk luft.

Dagen innan jag blev sjuk så gjorde jag i ordning en ny spellista på iphonen. 45min lång med låtar i olika tempon och avslut med en lugn låt för nervarvning och stretcha. Aldrig lagt upp träningen så utan då har jag joggat när det kommer en bra låt.

Vill ju testa detta men det får vänta och det kanske är bra så träningsuget kommer🙂

Imorgon vägning och det blir inte roligt! Jag är så hungrig jämt när jag är förkyld. Alltså nu pratar jag vrålhungrig!
Vet någon varför?
Är de för att kroppen kämpar mot bakterierna/virus och behöver då mer energi?

kommentarer
  1. Kan inget om det sådant där men kände efter när jag läste ditt inlägg och nu är det jag som är hungrig… :O

    Trevlig torsdag & Krya på dig!
    Helen.HUSnrNIO

  2. Sara skriver:

    Blir du verkligen hungrig då? Eller bara uttråkad? Eller bara sugen?

  3. Sofia skriver:

    Jag blir ofta hungrigare eller mer sugen när jag ät sjuk men tror att det ät för att msn inte gör nåt och det är lite ”synd om mig”😉

Kommentera

