Lyxig söndag = barnfri! :)

Publicerat: december 4, 2011 i Våran Dag.

Hej!
Hoppas ni haft en bra helg!

Jag och L njuter för fullt! Vid 10 tiden lämnade L av barnen hos farmor och farfar. L som är sjuk behöver vila och hundarna behövde lite omsorg så nu ligger vi och vilar med våra nytrimmade och framför allt rena pudlar.

Det finns en del att fixa här hemma men idag är vila ett prio. Det är nog första gången vi inte gör något när vi har barnvakt. Så himla skönt!

Vad gör ni oftast när ni har barnvakt?

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Jag känner ofta press att man MÅSTE göra nåt även om man nog helst skulle passa på att vila! Njut nu, det gör ni rätt i🙂

  2. Så skönt att bara vila och njuta av lugnet🙂 När jag är barnfri så brukar jag försöka boka in så mycket som möjligt, eftersom det är min enda chans att komma ut något på kvällarna..😛 Det brukar bli häng hos vänner, bio, kvällsfika, fest, kvällspromenader.. Ja allt möjligt🙂

Kommentera

