Varmt citronvatten!

Publicerat: december 5, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Morgon Bön

Morgon!

Sitter och fryser. Har nyligen varit ute å rastat puddingarna. Blir inte långa och snabba morgonprommisar nu pga halsen och att jag mår som att någon kört över mig! Men det är frisk luft och jag rör mig!

20111205-062249.jpg
Min nya favorit (ja efter kaffe då!) dryck. Varmt citronvatten med honung.
Citronvatten växer i mina ögon. Har blivit van vid smaken och det känns bra att dricka något annat än bara kaffe hela tiden!
Har ni testat? Gillar ni de?
Det ska vara super bra att dricka. Rensa tarmen mm

kommentarer
  1. Nej,men citronvatten kanske vore något att prova! Antar att det är fräscht =) Har väldigt svårt för thé nämligen, tycker det är blaskigt…

  2. Jannica skriver:

    Jag älskar citronvatten. Bästa som finns nästan🙂 Pappa gjorde en dunderdryck när jag var förskyld med MASSA citron kokat i hett vatten och socker. Man kan ju skippa sockret o ha honung som du, supergott🙂

Kommentera

