Kaffe monster!

Publicerat: december 14, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Sitter och dricker andra koppen kaffe och sista koppen denna morgon. Mjölken är slut..
L meddelade att mjölken är slut och jag snäser tillbaka. TOG DU ALL MJÖLK?? Tur var så fick jag iallafall 2 st koppar. Jepp man har blivit ett kaffe monster! (sorry älskling för mitt utbrott!)

Jag har blivit en tjurig jäkel på morgonen! Jag som brukar vakna på strålande humör men nu sitter jag oftast och tjurar och vill inte att någon ska öppna munnen!

Hoppas detta beror på att jag har många års trötthet bakom mig. Vill inte ha ett sådant humör jämt!
Hur är ni på morgonen??

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Jag är sur och ledsen jämt nu förtiden. Vet inte vad det beror på!!😦

  2. Det finns nog bara ett ord som beskriver mig på morgonen, TRÖTT. Vet inte vad som hänt men jag har blivit så sjukt morgontrött, kommer knappt upp ur sängen. Får sätta alarmet en halvtimme innan vi ska gå upp så jag hinner snooza annars kommer jag inte upp. Ändå sover jag från 22-23 till 07.30 ungefär utan avbrott, hur är det då möjligt att vara så trött? Sur brukar jag inte vara, bara om jag kliver upp till ett diskberg som väntar eller nåt. Sånt kan förstöra en hel dag.

  3. L skriver:

    Tänk om jag inte hade sparat mjölken… huj… håller du på så där sticker jag till jobbet i ottan innan du vaknar…🙂

  4. Du får börja ha en reservmjölk undangömd, så är du aldrig utan😉 Jag är faktiskt antingen en riktig surpuppa på morgonen, eller seg, eller bara vanligt.. Men oftast seg, och stressad haha.

    Sv: Min motivation är faktiskt tillbaka, kanske är dig jag tagit den från? :O

  5. Ibland har man sådana dagar och perioder, och det är inte alls roligt.. jag vet. Men från en text med Lars Winnerbäck:

    ”Tro, ork och lust är lätt att tappa
    Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
    Och vinden blåser hårt emot din kappa
    Men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen

    Håll ut! Håll ut!
    Förr eller senare spricker en bubbla
    Håll ut några dagar till”

    Den låten (Håll ut, heter den) brukar hjälpa mig lite när jag känner mig halvdålig🙂

    Kram!

Kommentera

