Jag mår inte bra i kroppen..

Publicerat: december 15, 2011 i Annas funderingar.., Eviga kampen om Kilona

God morgon!

Här kommer ett Klagoinlägg så ni som vill kan sluta läsa.

Jag är helt off i kroppen. Ingen aptit, blir jag hungrig så finns det inge botten i magen, kan inte sova även fast jag är så trött, orkeslös mm. Igår mådde jag illa och magen var inte bra. Trodde ett tag att vi fått magsjuka!

Jag går som en zombi här hemma. Jag är inte deppig/ledsen.

Jag tror det är brist på motion och bra mat som ställer till det men då brukar jag bli deppig och tycka livet känns tungt och det gör det inte.

Jag gillar inte alls detta.

Så idag ska jag ha en må bra dag! Bra frukost, en kort Prommis, pyssla hemma och snart sover Liten då ska jag bädda ner mig i soffan och se 3:dje delen av Harry Potter. En bra dag idag!

20111215-110610.jpg
våra nya örngott från HM. Love!

Kommentera

