– 35kg!!!

Publicerat: december 16, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!
Fredag och vägning. -0,1kg och det innebär att jag gått ner hela 35kilo! Herregud!! Sjukt mycket!

På 6 månader har jag gått ner 5kg och det är bra. Motivationen har dalat lite under dessa månader. Jag hoppas jag finner energin igen efter jul.

Min våg har nog gjort sitt. Ställde mig i morse och den visade minus 4kilo!! Efter det ställde jag mig 10 gånger och då visade den samma vikt så jag går efter det.

Hur länge håller en våg?
L har haft den när vi träffades för 8,5 år sedan och jag har ställt mig på den väldigt många gånger🙂

Hoppas tomten kommer med en ny!

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    vågen kan hålla hur länge som helst ( om man inte använder den), det är ju fjäder som blir ”trött”

  2. Fia från byn skriver:

    Grattis Anna!🙂

  3. Åsa skriver:

    super Grattis😀
    kram Åsa

  4. Ett superstort grattis till dig gumman, vad du är duktig och som du har kämpat! Jag hoppas att jag kan nå ett av mina delmål snart, att komma till ett nytt tiotal på vågen😛 Bara 4 kg kvar🙂

  5. Sofia skriver:

    Härligt Anna🙂

  6. Sofia skriver:

    Efter nyår ska jag komma igång igen!!

Kommentera

