Snö, lite sömn, sova i soffan mm

Publicerat: december 19, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Varit vaken sedan 04.. Liten fortsätter med sitt krånglande. När jag steg upp så var alla lampor på. Konstigt då jag la mig sist och släckte ner allt men hittade Flisan i soffan.. Där sover hon gott🙂
Även leksaker låg framme så det har nog blivit lite lek under natten..
Knasiga ungar jag har!🙂

Ute snöar det! Äntligen. Det har kommit slask under helgen men nu är det minus ute så det blir vitt och fint ute!

Jag ska strax ut på en runda. Det är säkert snorhalt!

20111219-045151.jpg
Skönt att sova i soffan tydligen.. Hittar henne ofta här🙂

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Va söt hon är som lägger sig där själv utan att väcka nån annan🙂

Kommentera

