En tripp till Finland!

Publicerat: december 27, 2011 i Familjen + Mitt andra hem, Våran Dag.

Hallå!
Idag har jag och mamma varit till Finland för att besöka Mommo och moffas grav.

20111227-161547.jpg
Vi tände ljus även hos mammas Mommo och syster.

Vi hälsade på morbror Matti oxå så nu har vi träffat alla nära och kära som bor i närheten.

20111227-161824.jpg
Ett måste när vi är i Finland! Sjukt gott!!

Min mamma som inte är van vid mitt fotande till bloggen tittade konstigt på mig när jag fotade korven🙂

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Vad för speciellt med den korven?🙂
    Fint kort vid graven!

  2. Är du och L lite piggare nu? Skönt🙂

    Sv: Jo jag blir kvar här några dagar till.. Vi ska fira nyår här också, men dagen efter nyår så åker vi hem. Hur länge blir ni kvar där?

  3. Sofia skriver:

    Haha ja det är inte lätt för de små mammorna och nymodigheter😉
    Sv: nej jag har tyvärr inte läst H.P böckerna tyvärr! Gillar filmerna så jag antar att böckerna är riktigt bra🙂

Kommentera

