Nu har jag nått min gräns!

Publicerat: december 28, 2011 i Alexander 1-1½ år, Jag klagar...

Ber om ursäkt om inlägget blir lite rörigt..

Jag har verkligen nått min gräns. Jag behöver sova! I flera veckors tid har sonen krånglat. Värre har det blivit sen han började gå!

Ja han har säkert ont i benen och går säkert igenom en utvecklingsfas men just nu skiter jag i det. Det är inte fina tankar jag har om den ungen på nätterna..

Det hjälper det inte att sova på dagarna längre, jag måste få sova på nätterna.

Det har blivit ännu värre sen vi kom hit. Ny miljö och han går väldigt mycket och länge.

Hela min kropp protesterar! Finnar, utslag i ansiktet, mörka ringar under ögonen, kaos i magen pga dålig kost, ont i rygg och nacke, humöret ska vi inte ens prata om..

Fortsätter detta när vi kommit hem får vi flytta ut Xander och ta varannan natt.

Urs vilket Klagoinlägg men livet känns tufft utan sömn!

(Nu packa så vi kan åka hem i morgon!)

kommentarer
  1. Fy vad jobbigt att lilleman krånglar med sömnen.. Har ni provat någon sömnmetod? Jag körde 5mm med Jonah när han var drygt 5 månader, och sen dess har han sovit som en gud för det mesta.. Plus att han fick ta sovrummet vårat då och jag flyttade ut i vardagsrummet med min säng. Och bara det gjorde att både han och jag sov bättre.

  2. Sofia skriver:

    Förstår att det känns jobbigt och tungt. Att ta igen nattsömn på dagen funkar bara vid enskilda tillfällen, inte jämt!! Hoppas att det snart blir bättre!!
    Styrkekramar!!

  3. Emelie skriver:

    Usch lider med dig, hoppas detta vänder snart.
    Tror verkligen att du skulle behöva sova ut så försök dela på nätterna åtminstone på helg/vid ledighet.
    Lätt för mig att säga som själv tar alla (eventuella, våra vaknar endast till om de vaknar) nätter, samt nästan alla mornar😉.
    Som sagt, hoppas det vänder, man klarar sig inte i längden utan tillräckligt med sömn.
    Kram!

  4. malin skriver:

    Usch och fy, man är ju så beroende av sömnen, kan ju bli smått galen utan den. Hoppas det ger med sig och att han sover hela nätter snart.

Kommentera

