Tvinga sig ut!

Publicerat: januari 2, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Idag tvingade jag mig ut på pw/joggning! Ringde L och berättade att jag ska ut så fort han kommer hem. Bytte om och gjorde mig redo mentalt.

L mötte en otroligt sportig fru i hallen 🙂 stod i mitt nya underställ som mamma gav i julklapp (tusen tack!!!!).

Väl ute med hög musik i öronen började jag nästan gråta! Det var 1,5 månad sen jag var ute på en ordentlig runda. Vilken frihet!

Rundan kändes jobbig och benen kändes som bly när jag försökte jogga (blev knappt 3min gissar jag) men hör och häpna jag Minskade tiden med hela 2 minuter!!!! så nu är jag nere på 26.30min (ett av mina mål är att klara rundan under 20 min)

GRYMT NÖJD!

kommentarer
  1. Härligt hörrudu! Jag skulle också vilja ha orken att ta mig ut på en runda.. Får se om vädret tillåter imorgon, eller ja, det är väl bara det att jag är bekväm och inte vill ut när det är snöstorm.

    Sv: Det ordnade sig med Jonah och stängningsdagen 🙂 Jonah ska sova hos min vän Emma och hennes son från söndag till måndag och sen vara där hela måndagen medans jag jobbar.

  2. Jannica skriver:

    BRA!!!
    Sv; Nja jag tror det ska vara något helt nytt, kan ju vara ngt så litet som att man gör sit ups på ett annat sätt, så ngt avancerat är det ju inte 🙂

Kommentera

