Joggat 10,40 min av 26,20min!

Publicerat: januari 10, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Här sitter en otroligt nöjd Tokmamma! Fy vad jag är grym!
Snacka stolt!!

Passet såg ut så här:
Rask Prommis
Jogga 5 min
Prommis
Jogga 4min
Prommis
Jogga 1,40 min
Prommis
___________

Hur länge jag gick mellan vet jag inte men jag hade ingen bra fart! Lite irriterande men mina lurar började krångla så jag försökte bråka lite med dom. Hopplöst! Fick jogga med as dåligt ljud!

Men att jag har joggat över 10 min sammanlagt! Det gillas.

kommentarer
  1. malin skriver:

    Hmm jag vet inte. I bland har jag trott att det ät tänderna men i bland håller hon bara på och verkar ha svårt att komma till ro om hon vaknat. Kanske är någon fas de går igenom?!

  2. Sofia skriver:

    Oh ja! Det gillar vi🙂 tjejmilen i september?😉

Kommentera

