Huvudvärk, bra start på morgonen.

Publicerat: januari 14, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Morron!

Här har vi startat dagen med Alvedon och kaffe. 2 dagar med kolhydrater och socker sätter sina spår. Tänk att jag levt så här förut.

Nu är mina krämpor borta så nu blir det tillbaka till bra mat. Brukar ge kroppen de den vill ha under mensen. En liten paus.

Motionen får dock vänta, ren is och snö på det. Härligt! Hoppas det blir bättre så jag får jogga. Det är helt klart nackdel med att inte träna på gym.

Svammel svammel 🙂
Trevlig lördag!!

kommentarer
  1. Jag startade min dag på samma sätt som du.. Alvedon och kaffe, jäkla huvudvärk!

  2. malin skriver:

    Vi kanske kunde ses nån gång i Skärholmen? Vore kul 🙂

Kommentera

