Träffat Tina på fel sida av stan!

Publicerat: januari 15, 2012 i Våran Dag.

Hallå i stugan!

Idag har den här mamman varit på vift. Sovmorgon och lämnade hemmet väldigt fort!🙂 jag åkte till Tina som flyttat för 1,5år sedan, första gången jag ser deras nya hem! Dom har flyttat till andra sidan stan. Väldigt tråkigt. Från att kunna gå till dom på några minuter så tar de nu 40-50min!

Jag fick även träffa hennes flickor:

20120115-175000.jpg
Dessa puddingar ville inte alls samarbeta🙂

Otroligt skönt att få lämna barnen. Mina små har kört slut på sin pappa och den här mamman njuter lite extra av det🙂

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Härligt! Ibland behöver man få längta hem lite =)

    Ja jag tycker nog att inhlatorn hjälper! Har ju inte behövt använda den mycket som vi först befarade men när det börjar rossla kör vi i några dagar och då försvinner det =)

  2. Vilka sötnosar! Och skoj att träfffa en gammal vän🙂
    Kram

Kommentera

