Jag har nått mitt mål! -36kg!!

Publicerat: januari 20, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Nu är dagen här, jag har nått mitt mål!
16 månader tog det. Vågen visade 69.0kg. Alltså gick jag ner 1.6kg denna vecka. Känns bra att jag gick ner de jag gick upp förra veckan + lite till.

Jag är så förvånad. Jag har lyckats.
Började med ett BMI på 37 och nu ligger jag på 24,4. Jag har ett midjemått under 80 cm. Jag räknas som normal.

Det här känns konstigt. Jag har lyckats!
Fantastiskt.

Helt ärligt hoppades jag att jag skulle nå 80 – 85kg när jag började. Bara de kändes svårt att nå. Att börja på 105kg så känns 69kg omöjligt att nå! Tro mig!!

Är jag färdig? Nix. 4 kg till men de är utseende mässigt och de får ta den tid de tar.

Nu ska jag njuta av min framgång. Att jag lyckats!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Grattis!! Förstår att det är en härlig känsla och grymt grymt bra jobbat🙂

    Hon håller på och ställer sig upp, drar i gardinen, slänger snutten och nappen i golvet, gnäller, pratar och lite annat. Jag blir vansinnig när det är mitt i natten.

  2. Sofia skriver:

    Alltså grattis grattis grattis!! Underbart!!! Fortsätt så nu!!🙂
    Jag var inte nöjd sist jag var nere på 57 kg för jag kände att magen fortfarande var stor men nu när jag väger 61 känner jag mig inte jättemycket större. Det tar ett tag innan kroppen ändrar sig efter en viktminskning har jag märkt så nu ska jag ner till 57 igen och försöka hålla det ist🙂

  3. Anna - Kevins mamma skriver:

    Fy tusan så härligt! Bra jobbat Anna, grattis!

  4. Jannica skriver:

    OJ!!!! Fan va du är bra!!!! Kul😀

  5. Russin skriver:

    Men grattis , fan vad duktig du är..🙂 får jag fråga hur lång du är ?

    grymt bra jobbat..

    kram

  6. Camilla skriver:

    Grattis! Grymt bra jobbat! =)

  7. Fia från byn skriver:

    Grattis Anna! va duktig du har varit!🙂

  8. Maria (mamma till August o Alice) skriver:

    Tusan vad grymt duktig du är:-) Grattis!!!!

  9. Emelie skriver:

    Grymt bra jobbat, du är superduktig!!

    Tröjan funkade jättebra, jag tog en strl större eftersom jag har linne under, gillar lager-på-lager-kläder där det yttersta gärna får vara liiite stort.
    Tröjan är i vanlig bomull, dvs inget speciellt träningsmaterial😉
    Kram!!

  10. Åsa skriver:

    GRATTIS!!!..vilken fantastisk prestation du har gjort😀
    kram Åsa

  11. Åh vad glad jag blir för din skull, grattis gumman!! Du har varit så otroligt duktig!

  12. Fy fanken så BRA du är!!
    Jag ska inspireras av dig och gå nere mina sista 5 kilo denna vinter … jag ska också klara det🙂
    Kram kram

  13. Saralovisa skriver:

    Oooooh my god! Grattis! Vad glad jag är för din skull!!

    Som jag längtar tills jag står där. Men vikteb har inte gjort några framsteg alla på 9 månader.. Hur jag än försöker hemmaträna och äta rätt. Ska lägga på ett extra kål nu. Hoppas så in i norden att jag ska få resultat snart! Så att det känns som att slitet lönar sig. Jag är bortskämd med att sällan få ett midjmått över 80-85 cm även när jag ligger på 90kg men gomagen och låren lagrar fett som attan. Till och med när jag vägde 10 kg mindre ich hade ett midjemått på 73 så kunde jag inte ha ens störta storleken på H&ms jeans!
    Det är besynnerligt hur olika kroppar är!

    Grattis igen, det här är stort!:)

Kommentera

