Det händer inte ofta..

Publicerat: januari 23, 2012 i Alexander 1-1½ år, Morgon Bön

20120123-092320.jpg
… Men i natt har vi haft Liten i våran säng!

God morgon!
Vi har haft en jobbig natt. Xander var ledsen hela natten. Jag gav välling, vatten, snuttis, nappen ja allt men inget funkade! När sonen började gråta vid 05 och jag knappt fått sova något så lyfte jag över honom till oss. Nära sin mamma fick Xander ro att sova 2h till.

(jag skulle gissa på att det är tänderna som orsakat detta..)

Normalt kan ingen av oss sova med varandra. Xander börjar alltid busa när han är i våran säng och jag kan inte sova när någon ligger så nära.

Men nu var det väldigt mysigt! Båda var nog väldigt trötta🙂

Sover ni med barnen eller sover dom i sin egen säng?

kommentarer
  1. Jonah somnar alltid i sin egen säng, men nån gång på natten/morgonen så kommer han till min säng.. Ingenting jag märker när han kommer, men det är mysigt att vakna upp tillsammans, och jag har ju en 180’s dubbelsäng, så vi ryms gott och väl🙂 Det viktigaste för mig är att Jonah somnar i sin egen säng och jag själv hinner somna, innan han kommer över🙂

    Sv: Idag mår jag mycket bättre🙂 Så jag kan nog jobba på onsdag, om jag och Jonah håller oss pigga nu och inte får något återfall🙂

  2. Russin skriver:

    Hej hej..

    Vad roligt att du gillar min blogg..:) Gilar din med så, hihi..

    Ja idag är jag inte på topp, min stora dotter bråkar (17 årig tonåring vet du).. Hon är så förnedrat elak nu så jag är helt knäckt.. vill dock inte blogga öppet om tonåringarna.. vet inte om dom läser osv..

    sedan är förkylning lite jobbig så idag har det varit tyst på min blogg, luften tar slut liksom..😦

    Men nu ska jag unna mig lite nötter och mörk choklad ikväll så jag hoppas humöret kommer tillbaka..🙂

    kramisar

  3. malin skriver:

    Alma sover bara i sin säng, just för att jag är orolig att jag inte hör henne om hon vaknat. Min säng är väldigt hög.
    Men i natt fick hon somna om i min säng, kaggar upp när hon nästan varit uppe i två timmar, men jag lyfte över henne till sin säng.

Kommentera

