Joggning/Prommis i -4 grader..

Publicerat: januari 25, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Efter mycket om och men valde jag den smarta vägen. På med kläderna och musik i öronen och ut genom dörren.

Första gången jag joggat i minus 4 och det kändes! Fy tusan så lungorna fick jobba! Jag skrapade ihop 7 minuter totalt och det är jag nöjd med.

3min + 1min + 1min + 1min snabbt + 1min snabbt.

Jag hade bra fart på promenaden och fick en otroligt bra tid! 25,52min! (3sekunder från rekord bästa)

NÖJD! Bra val!

kommentarer
  1. A M A N D A skriver:

    Duktigt av dig, själv borde jag också jogga lite!😉

Kommentera

