Spännande med dammsugaren :)

Publicerat: januari 26, 2012 i Alexander 1-1½ år, Morgon Bön

20120126-094315.jpg
Liten har fullt upp🙂

God morgon!
Här har vi hunnit med det mesta.
Flisan är på dagis och vi startade dammsugaren så fort vi kom hem. Massa grus i hallen som vagnen drar med sig in!

Jag funderar på att trimma Lucilla och slänga henne i badkaret för en snabb tvätt. Lortig och lurvig med andra ord!

Vad ska ni hitta på?
Nu starta kaffebryggaren så jag hinner med lite kaffe och mellanmål innan pojken ska sova.

kommentarer
  1. Tänk om det intresset för städning kunde vara lääänge😉

    Jag sitter och väntar på att fara på jobbet. Har den ”underbara” 12-21 turen … suck! Men snart helg och då blir det hotell för mig och sambo🙂

    Kram

  2. Jannica skriver:

    Jag sitter o äter frukost, mätt o vägt oså. Ska snart ta en kopp kaffe🙂 Hoppas du får en fin dag!

  3. Jag tycker du kan komma och dammsuga här också.. Det behövs kan jag lova😛

Kommentera

