Joggat 1,13km -4 grader och aj aj i benhinnorna!

Publicerat: januari 30, 2012 i Eviga kampen om Kilona

När L kom hem stod jag i träningskläder. Vi bytte av och jag tog en runda.

Tog samma runda som sist för att träna upp benen. För att ha varit – 4grader så kändes flåset väldigt bra men jag kände av benhinnorna.

Jag är sjukt otränad så det är väl inte konstigt att kroppen protesterar! Nu blir det att Backa 1 steg och vänja kroppen så jag inte drar på mig någon skada.

Otroligt skönt var det ialf och en skön känsla efter. Första passet jag inte trodde jag skulle dö!🙂

kommentarer
  1. Russin skriver:

    Bravo…🙂 Du är så bra..
    jag kan inte springa alls jag.. dels pga min vikt men så har jag helt ”trasiga/broskiga” knän.. Dom har blitt bättre sedan jag började träna för snart 2 månader sedan så kanske kan jag med springa längre fram..🙂

  2. En pojkmammas vardag skriver:

    Bravo! Och det känns alltid så härligt EFTER passet🙂

Kommentera

