Hembesök från dagis.

Publicerat: januari 31, 2012 i Alexander 1-1½ år, Felicia 3 år, Våran Dag.

Idag har vi haft Fröken Johanna på besök. Xander börjar sin inskolning på fredag så innan det kommer en fröken som ska ta hand barnet vid inskolningen på hembesök.

Har ni så??

Det är lite speciellt med alexander då han känner personalen, miljön och barnen redan men vi valde att göra som med alla barn.

Flisan är fortfarande hemma (en extra dag för säkerhets skull) och ni kan ju tänka er vad knasigt det blev för henne när hennes fröken kommer å hälsar på!🙂

kommentarer
  1. malin skriver:

    Jag vet i te om de gör så där Alma ska börja, på mitt jobb gör vi inte så.

    Ja du linnet är på rea nu för 399 kr och byxorna kostar 799 kr om jag minns rätt.
    Vi brukar få beställa genom gymmet till 40% rabatt så jag hoppas vi får det snart igen:)

  2. emelie skriver:

    Okej, det verkar vara ett bra och sunt sätt att gå ner i vikt på🙂
    nu jävlar ska jag försöka nå mina kilon! haha mina såkallade ”sambokilon” ska bort!

    hoppas du får en fin dag, och tack för tipsen!🙂

  3. Sofia skriver:

    Nej så gör dom inte alls här. Men verkar mysigt🙂

  4. Russin skriver:

    hej hopp..
    vad bra att fröknarna kommer hem så och hälsa på .. Stina går hos dagmamma så hur det gör på dagis här vet jag inte riktig med har aldrig hört att de kommer hem så iaf..

    Stina går hos samma dagmamma som mina stora ungar gått hos så det känns jättetryggt när man edan känner henne..🙂

    kram

  5. Vi har inte så, när Jonah skolades in så var det 2 veckors inskolning. Nu har dom dragit ner till 3 dagars inskolning.

  6. Alfva skriver:

    Jepp, här har de hembesök (om man vill). Vi hoppade över det eftersom vi bara bytte över från dagmamma till förskola och hon redan var van vid verksamheten. Men de andra barnen hade haft det och verkade tycka att det var bra!

Kommentera

