Första dagen på dagis.

Publicerat: februari 6, 2012 i Alexander 1-1½ år

Det har gått jätte bra på dagis. Xander var inte så intresserad av sin mamma🙂


Liten har fått måla för första gången! Det var inte gott med färg lärde sig xander väldigt fort🙂

20120206-162552.jpg
Väldigt fint!! (Det tycker väl alla mammor?!)

Det blev vattenlek när vi skulle tvätta händerna. Då var inte jag med utan satt med dom andra barnen.

Efter lunch var det vila och det gick inte alls! Jag försökte med allt men när Xander satt i fröken Johannas famn så somnade han!🙂

En väldigt bra dagis start med andra ord!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Är det tredagars inskolning?

  2. Så skönt att det gått bra!
    Och vilken liten konstnär han är🙂

  3. malin skriver:

    Vi kommer också ha tredagars. Jag klurar lite hur jag ska göra veckan efter (hon har tis-tors), om jag ska vara hemma mån-ons och hoppas på att kunna jobba tors och fre eller vara hemma hela veckan i fall att…

  4. saralovisa skriver:

    Spännande!
    Gud vad kul att han trivs!

    Recept kommer förhoppningsvis imorgon, ska göra mitt bästa. Den är verkligen superenkel!🙂

Kommentera

