Vilka intensiva dagar!

Publicerat: februari 8, 2012 i Våran Dag.

God morgon!
Vilka intensiva dagar det varit. Har inte hunnit göra något! Hemmet är kaos och får inte alls den omsorg den är van att få..
Det blir ingen planering angående maten men igår kom jag iväg på en joggning. Så sjukt trött men passade på då det endast var -3,5 grader. Skönt efteråt ialf!

Idag är det sista dagen på inskolningen och jag är helt slut! Hoppas bara det går bra imorgon när jag lämna honom!

20120208-081620.jpg
Vanlig syn här hemma!

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Kommer gå galant tror jag🙂 Duktigt med joggningen!!

  2. Sofia skriver:

    Hoppas att det blir lite varmare här oxå så jag kan komma ut någon gång med!!
    Nu ska jg ta tag i mitt hem som är betydligt värre än hemma hos er😉
    Ha en bra dag!
    Kram

  3. Oj har ni bara 3 dagars inskolning? Det lät hemskt snabbt, hade aldrig varit redo att lämna efter så kort tid. Här har vi två hela veckor och det känns nästan för snabbt:)

  4. Ok🙂 Efter tre dagar gick vi ifrån barnen en kort stund (ca 20-30 min) för första gången hehe. Känns det inte hårt att lämna en heldag efter bara tre dagar?

    Hon är inte så modig som hon ser ut på den bilden haha. Men bilden såg så rolig ut, hon var precis på väg att ramla men det ser ut som hon har stenkoll och åker jättefort😉 Hon var jätteintresserad första gångerna men nu har hon börjat fega ur lite och är lite rädd för att ramla helt plötsligt. Men det är bara att ta det i deras takt🙂

  5. malin skriver:

    Du hinner fixa det en annan dag😉

    Spännande att lämna Xander i morgon, hur tror du det går?

  6. Kommer säkert gå bra imorgon när det lämnar lilleman.. Har inskolningen gått bra? Vad varmt och skönt ni har det, bara -3,5.. Här har det varit närmare -20 i flera dagar, förutom idag då det bara var -10. Nu längtar jag så grymt mycket efter våren!

  7. Glömde svara på din fråga såg jag. Ja Alicia har gått själv tre veckor snart🙂 Lycka till imorgon!

  8. En pojkmammas vardag skriver:

    Det där är en vanlig syn här hemma med!!😉

Kommentera

