Jag fick jobbet!!

Publicerat: februari 11, 2012 i Morgon Bön

God morgon!
Shit vilken bra dag jag hade igår!

Pratat med chefen på demensboendet och fick veta att jag fått jobbet! På måndag ska jag dit och skriva på.
Redan nästa vecka ska jag börja🙂
Nu får vi bara hoppas att jag får jobba mycket!

Jag firade detta med att klippa mig och jag hittade äntligen en bra frisör! Kvinnan förstod exakt vad jag ville och jag gick därifrån Sjukt nöjd! Det händer aldrig!!

Jag hittade även en ny kofta från hm i strl S! (och den är inte svart!!)

kommentarer
  1. malin skriver:

    Stort grattis!! Vad roligt, hoppas du kommer trivas och vad skönt att börja så snart🙂

  2. Sofia skriver:

    Men grattis grattis grattis!!!! Va glad jag blir för din skull🙂 bild på håret måste du lägga upp sen!!
    Kram

  3. Anna skriver:

    Va roligt Anna! Grattis!

  4. Åh vad roligt, grattis grattis grattis gumman!😀

  5. Åsa skriver:

    grattis..vad underbart!!!
    kram Åsa

  6. Maria (mamma till August o Alice) skriver:

    Grattis till nya jobbet! Vad roligt:)

  7. Grattis till jobbet! Så kul🙂
    Hur stor tjänst är det?

Kommentera

