Panikhämta flisan från dagis!

Publicerat: februari 15, 2012 i Felicia 3 år

Hej!
Idag kom samtalet från dagis. Flisan klagade på ont i magen, vill kräkas och att hon är trött. Fröken K sa att jag får välja om jag ska hämta henne. Just att flisan skulle klaga på att hon är trött på dagis är en riktig varningsklocka! Det gör hon aldrig!!

Snabb som attan var jag där och när flisan ser mig är hon nära till tårar! (Jag som aldrig får hem henne utan mutor alt bråka med henne).

Jag valde att ta med Xander oxå hem ifall att de är magsjuka. Väl hemma är flisan som vanlig (??) och sover gott sedan 1h. Får se hur hon är när hon vaknar.

Jag ska börja jobba kl 16 men är det magsjuka får jag ringa chefen. Vänta och se helt enkelt!

20120215-134836.jpg
Älskade skrutt!!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Hoppas att hon blir bättre!

    Ang löpning så får jag väl ta tag i det när jag är frisk igen! I värsta fall får jag väl köpa broddar!

    Hur får du ha barnen på dagis nu när du jobbar? Det är så intressant eftersom det är så olika! Vi får ju tex inte ha barnen på dagis nånting där om vi inte jobbar….

  2. Jannica skriver:

    Hoppas det inte är det!!

  3. Men nej, hoppas verkligen inte att det är magsjuka! Jag håller tummarna stenhårt!

Kommentera

