Ordentligt minus på vågen!

Publicerat: februari 17, 2012 i Eviga kampen om Kilona

God morgon!

Denna vecka visade vågen 68,4kg. Det innebär att jag gått ner 1Kg! och det tackar vi för.

Anledningen till ett stort minus är pga mensen förra veckan och att jag har börjat jobba. Bra öm i ben och rumpa🙂
Sen har man inte tid eller tillgång till mat hela tiden som man har hemma!

3,4kg kvar till mål!

Dåligt denna vecka har det varit med motionen men så får det vara tills jag hittar balansen i vardagen! Även har det varit dåligt med maten. När jag väl ätit så har det blivit mycket bröd pga att de går fort!

Hur går det för er andra?

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Grattis!!! Äntligen börjar vågen röra på sig mer än några 100 gram även för mig🙂 uppdatering är på g🙂

  2. GRATTIS!!!! Vad bra!! Själv står det väldigt mycket still här.

  3. Jannica skriver:

    Bra jobbat, här går de inget bra

  4. Men härligt, det var ju ett superbra resultat!

    Jag kom faktiskt ihåg att väga mig den här veckan, imorse, och på två veckor har jag gått ner 1,7 kg. Känns riktigt bra faktiskt🙂

  5. Russin skriver:

    Grattis och bra jobbat!!!

    ja hur det går här, haha.. har ingen aning men jag har iaf gått tillbaka till min lchf kost igen, men träningen lär får dröja för jag är rätt risig än även om jag inte har feber .. sitter i telefonkö nu till 1177 , tycker min återhämtning går så sakta.. kanske har jag fått fel penicillin..

    kramisar

Kommentera

