Ledig dag för mig och barnen!

Publicerat: februari 21, 2012 i Morgon Bön

God morgon!
Idag är vi hemma. En vilodag helt enkelt!
Planerna är inte många, se film, rita och bara vara.

En enda grej ska vi göra och det är att köpa semlor!
Ska ni äta semla idag??

Jag har fått en del frågor om hur det känns att jobba igen efter så många år som föräldraledig och jag måste säga att de känns toppen!  Eftersom att jag jobbar oftast kväll så hinner jag fixa här hemma, ha en lugn morgon med barnen. Jag uppskattar även tiden med barnen igen och det är nog det bästa! Jag var sjukt less på att vara mamma dygnet runt!!!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Va skönt att det känns bra🙂 jag tyckte också att det var härligt att få komma hemifrån och vara lite vuxen några timmar. Det är också underbart att få längta hem🙂
    Semlor.. Nje jag vet inte. Gillar inte grädde. Ibland brukar jag göra egna och skippa grädden på min men det orkar jag nog inte!
    Ha en bra dag!

  2. Russin skriver:

    hej hj..
    nej ingen semla för mig idag.. Ska väl höra om kidsen vill ha då får dom..🙂 Skönt med en hemma dag för dig, för mig hade det varit skönt med en jobbdag , haha. Börjar bli riktigt less på min sjuka nu.. blää.. snart 1 månad sedan jag tränade nu..😦

    kramisar

  3. Jannica skriver:

    Ingen semla för mig🙂
    Härligt du trivs med att jobba igen🙂

  4. malin skriver:

    Ingen semla här, tycker varken om grädde eller mandelmassa så då blir det inte så mycket att äta🙂

Kommentera

