Försöker få ihop vardagen!

Publicerat: februari 23, 2012 i Morgon Bön

God morgon!
Händer inte så mycket här hemma. Vi försöker pussla ihop vardagen och vi är inte alls van.

Idag jobbar jag 10-16 så barnen får vara en timme extra på dagis.

Idag så är det lite annorlunda morgon. Flisan Och L är på väg till ögondoktorn så L lämnar Flisan på dagis när dom är klara och jag lämnar Xander innan 09 så jag hinner handla och kissa med hundarna innan jag ska till jobbet.

Angående mat och träning så tar jag en liten paus. Jag är mör i kroppen efter allt gående och lyftande så träningen blir lidande men det känns ok eftersom att jag rör mig så mycket på jobbet! Jag får inte riktigt till maten men så får det vara tills jag hittar balansen. Dagar när jag jobbar äter jag super lite pga stress och tidsbrist och när jag är ledig äter jag massor!

kommentarer
  1. Russin skriver:

    Brukar vara så att man rör sig mer när man jobbar.. låter dock itne så bra att du inte hinner äta dagar du jobbar.😦 hoppas du snart hittar en balans där..

    oj vad ska de göra os ögondoktorn ? hoppas det går bra iaf, kram

  2. En pojkmammas vardag skriver:

    Låter som ett härligt arbetspass! Själv jobbar man 12-21 idag … suck! Men jag har bara jobb en månad till så det är bara att smila så länge man har ett jobb att gå till😉
    Kram

  3. Sofia skriver:

    Det är svårt att få ihop det, I know! Men det blir bättre! Försök ändå att äta mer regelbundet även om det är svårt! Annars kommer du bara bli supersvullen och man känner sig större än man är!

Kommentera

