Första rundan på asfalt..

Publicerat: februari 27, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Igår tog jag årets första runda på asfalt och det gick väldigt bra. Jag var lite orolig för vad mina benhinnor skulle säga men det gick bra.

Jag fick gå max 10m pga is så snart (hoppas jag!) är all is borta.

Det var otroligt befriande att jogga utan broddar och inte så mycket kläder men jag upptäckte att mina träningskläder har blivit för stora när jag hade borta ett lager under. Dax att kika efter nya🙂

Jag älskar att köpa träningskläder!
Skillnaden nu är att jag har dom när jag tränar och inte som myskläder!🙂

Nu njuta av min lediga dag!
Vad ska ni göra?

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Här snöar det (:

  2. Russin skriver:

    hej hej..
    gud va skönt att komma ut och jogga lite.. skönt att springa på asfalt med, har ni så pass mycket snö hos er annars.. här har vi barmark överallt..🙂

    visst är det roligt att köpa träningskläder, haha.. jag har en hel hög här hemma som jag köpte innan jag blev sjuk.. längtar efter att prova dom nu med..
    kramrkam

  3. Sofia skriver:

    Jag ska gå ner 2 kg till sen blir det träningskläder som belöning🙂

    Tänkte ut en runda ikväll!!🙂 får se!!

  4. Gud vad peppad jag blir av dina inlägg.. Just att börja springa, trots att jag avskyr att springa haha.

Kommentera

