Joggat 1,3km

Publicerat: februari 28, 2012 i Eviga kampen om Kilona

20120228-111216.jpg
En flåsig Tokmamma i underställ..

Hallå i stugan!
Jag har varit ute på en lite längre runda idag på 1,3km dvs 200m längre🙂

Kändes jobbigt som tusan i benen pga slask och is men höll tydligen en bra fart (för mig) och rundan tog 8.41min.

Det är inte världens bästa tid men viktigast just nu är att ta mig runt. Tiden jobbar jag på senare.

Jag har 3 mål som jag vill uppnå och första målet är att orka 1,5km, andra målet är att orka min runda i skogen på 2,2km och mitt sista mål är ett dröm mål på 5km!

Det känns grymt bra att jogga! Sjukt roligt!!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Gött Anna! Nu kör vi!!!🙂

    Grymt fin på bilden me! Värsta sporttjejen🙂

  2. malin skriver:

    Härligt, kämpa på🙂

Kommentera

