Lite mat innan jobbet..

Publicerat: mars 7, 2012 i Våran Dag.

20120307-143526.jpg
Lite mat i magen så jag orkar med kvällen på jobbet!

Hallå!
Idag blir det första passet på en vecka. Fortfarande lite dålig men det går åt rätt håll. Nässpray, näsdukar och honung får följa med till jobbet så jag klarar mig.

Annars idag så jag har trimmat Lucilla. Hund hår flög runt hela lägenheten men nu är allt städat och cilla är badad och kammad. Ser ut som en riktigt pudel!🙂

Längtar så efter att jag fått tillbaka min energi så jag kan börja träna igen men det dröjer nog ett tag!😦

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Se till att bli frisk först vännen!

  2. Sofia skriver:

    Ja träna inte när du är sjuk! Men bästa sättet att få tillbaka energin när du är frisk är att börja träna🙂

Kommentera

