Saknar balans..

Publicerat: mars 9, 2012 i Eviga kampen om Kilona, Våran Dag.

Jag hittar inte riktigt orden därav lite bloggande från mig.

Jag har haft en paus från träningen och bra mat. Jag hittar inte energin men pausen är över från och med idag ang maten men träningen får vänta. Jag är fortfarande dålig. Jag har även fått en ögoninflammation som drabbat båda ögonen.. Roligt att visa sig ute!

Det händer rätt mycket runt om kring oss som inte är en dålig sak men det medför otroligt mycket stress. Jag gillar inte stora förändringar (bra eller dåliga) och jag vet inte hur jag ska hantera det. Det är så många frågetecken kring det här så ni får veta när vi vet mera.

Ingen vikt idag men nästa vecka blir det vägning på fredag som vanligt.

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Krya på dig fina du!

  2. Sofia skriver:

    Åh vad nyfiken jag blev nu!! Så får du inte skriva😉

    Krya på dig! Kram

  3. Hanna skriver:

    krya på dig gumman!!

    kram hanna

Kommentera

