Strålande sol.. Jag kunde inte låta bli! :)

Publicerat: mars 14, 2012 i Eviga kampen om Kilona

20120314-133949.jpg
Jag är kääär i mina nya kläder!

Det är så himla fint väder ute så jag tog på mig träningskläderna för en kort runda. Dumt, ja! Men så skönt!!

0,78km på 6,29 min. Hyffsat ok. Jag vill klara 1km på 7min och 2 km på 15min men det är i framtiden.

Det var smart att jag tog en kort runda för jag känner mig ok men ändå fick jag den där kicken jag får när jag joggar.

Nu lunch och hämta barnen.

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Va skönt🙂

  2. Russin skriver:

    haha ..🙂 men jag förstår dig, och vädret gör ju sitt med..
    här ska jag svida om och svinga KB nu med.. fönstret får vänta till n annan dag ,haha

  3. Heja heja! Och jag måste bara säga att du gjort ett så otroligt bra jobb med din viktnedgång och träning, jag är så imponerad!

  4. Emelie skriver:

    Jättesnygga kläder!

  5. Coquina skriver:

    Duktig du är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling – perfekt för dig som har barn =)

Kommentera

