Träningsvärk, tvättning och matlagning..

Publicerat: mars 14, 2012 i Våran Dag.

Mår hyffsat ok idag men har världens skönaste träningsvärk i benen!

Det blir ingen träning på några dagar.. (om jag nu kan hålla mig!)

Barnen är på dagis och jag tvättar, plockar, fixar lunch och middag. Jag fick samtal från jobbet på morgonen och ska jobba 16-20 ikväll, skönt att jobba några timmar.

Annars händer det inte så mycket. Solen skiner och jag vill såååå gärna dra på mig träningskläderna och ge mig ut på en runda….

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Härligt🙂 Bli frisk nu, ta en promenad, det gör dig bara gott🙂

  2. Russin skriver:

    haha ja om du nu kan hålla dig..😉

    låter som du har en bra dag och avsluta den lite ett par jobbtimmar är inga fel..

    kramisar

  3. moster the one and only skriver:

    träningsvärk botas med träning…

  4. Sofia skriver:

    Hahaha det gick sådär va?😉

Kommentera

