Städ och vilodag

Publicerat: mars 15, 2012 i Våran Dag.

Hallå!
Förmiddagen har jag städat som en galning. Träningskläderna har ropat efter mig🙂 men idag blir det vila. Mina ben behöver det och min kropp som inte är 100 ännu. Seg förkylning!

Mycket på gång här annars.
Barnen är på dagis och jag ska träffa L. Efter det ska jag hämta barnen från dagis och lämna dom hos farmor och sedan vidare till jobbet. L hämtar barnen sen från farmor.

Vi ville inte att barnen skulle få en lång dag på dagis för båda är väldigt trötta så imorgon blir dom hemma med mig. L hinner komma hem innan jag börjar jobba.

Kommentera

