När blir jag frisk??

Publicerat: mars 17, 2012 i Jag klagar...

God morgon!
Lördag och det är min morgon att stiga upp med barnen och mina små gav mig en mini sovmorgon till 06.45! Det händer aldrig!

Nu till lite gnällande! Jag är fortfarande snorig och halsen värker! Vissa stunder känner jag mig ”sjuk” i kroppen. Tror jag varit sjuk över 3 veckor!

Jag orkar med mina dagar så sjuk är jag inte men inte frisk för att kunna träna! Frustrerande. Jag vill så gärna men jag mår så dåligt efteråt!

Jag vill klara av 2km innan maj men då måste jag ju få träna!

kommentarer
  1. moster the one and only skriver:

    Tränar du mer när du är ”små” sjuk så hamnar du till sjukhus med hjärtmuskel inflamation, då får du ligga i sängen under strikt kontroll ! ! !

  2. malin skriver:

    I höstas var jag sådär små risig i två månader, det kom och gick och jag sökte tid på vårdcentralen typ tre gånger. Till slut gav det med sig men satan vilken tid det tog.

    Jag kommer jobba 35 timmar i veckan så 87,5%. Känns lagom, eller hade jag råd så skulle jag jobba kortare men men.

  3. Russin skriver:

    hej gumman..

    tror du får gett upp din träning nu för en vecka eller så..
    jag tränade ju små sjuk och då gav sig sjukan aldrig.. men efter en veckas upphåll (jag vet att det svider och är surt) så har det gett sig..🙂

    och som ”moster” har skrivit att risken att få hjärtmuskelinfl. är stor om man tränar små sjuk..

    krya på dig nu.. KRAAAM

  4. Jannica skriver:

    Dert var en envis förkylning😦
    Sv; ja nu menade jag de ”ungarna” som kommer på träningen som ser ut att ha sminkat sig precis innan, MASSA foundation, puder, rouge och annat klet.

  5. Är ju dryga förkylningar som går nu, och influensan.. :S Hoppas du blir pigg snart så du får komma igång med träningen igen🙂

Kommentera

