Stress..

Publicerat: mars 20, 2012 i Våran Dag.

Den här stressen håller på att äta upp mig! Jag skulle verkligen behöva bli frisk så jag kan jogga igen och rensa huvudet lite.

Det som stressar upp mig och L är Inge dåligt men det är mycket som är oklart. Vi har även en till stress som läggs till våran egen men det är lite hemligt ännu som rör någon i våran närhet.

Förhoppningsvis lättas lite idag när vi får ett besked (av många).

Urs vad jag inte gillar att inte veta. Att mitt liv, mina planer ska beslutad av någon annan!

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Men oj Anna vad du gör mig nyfiken!!!

  2. Russin skriver:

    hej hej..

    ja jag är sååå jäk*a trött på att inte få vara frisk.. kommer precis igång efter en sjuka med träningen så börjar nästa.. när ska det sluta liksom..

    oj nu vart jag nyfiken, hoppas ni inte får några otrevlig besked bara..

    kramkram❤

  3. Känner igen dedär, ovisshet är det värsta som finns och speciellt när man inte kan/vill skrika ut det till hela världen! Jag hoppas att ni får ordning på allt snart och slipper stressen🙂

  4. Åh vad jag blir nyfiken nu vännen!

    Och tack för din fina kommentar i skyddade bloggen🙂 Kram!

Kommentera

