Spenderat morgonen ute i snön.

Publicerat: mars 26, 2012 i Familjen + Mitt andra hem

20120326-092931.jpg

20120326-092942.jpg

20120326-092951.jpg

Så fort Flisan vaknade blev det ett tjatande att få gå ut och leka i snön.

Barnen har sovit oroligt så dom orkade inte så länge. Nu är vi inne och barnen äter riskakor. Jag ska dammsuga innan Xander ska sova.

Å vet ni? Jag börjar känna mig frisk! Hostig och slemmig men Inge halsont så förhoppningsvis kan jag träna snart. Ska dock vänta tills jag är helt frisk så det inte blir bakslag!

kommentarer
  1. malin skriver:

    Kan tänka mig att barnen tycker det är kul med snö igen🙂

  2. Vad skönt att du börjar känna dig frisk nu😀

  3. Jannica skriver:

    Mysigt att leka i snön🙂

  4. Jonah är ändå pigg.. men halvfebrig, inte hög feber, bara sådär just på gränsen så det klassas som feber. Så även om han är pigg, så måste jag ju ha han hemma..:/

  5. Sofia skriver:

    Snö!! Kul gör barnen men jag är glad att slippa overaller nu!!😉

  6. Oj så mycket snö! Till och med mycket mer än vad vi har här hemma🙂
    Kram

  7. Russin skriver:

    hej hej..
    Oj vad snö !!! Var ligger din by ? rätt långt upp va ?
    hur länge blir ni borta ? haha vad många frågor det blev, haha..

    Skönt att du börjar känna dig bättre, det gör jag med faktiskt med.. tror dock att min snuva är allergi för jag blir bättre när jag tar gubbens allergimedicin..🙂

    jag tränade igår för första gången på väldigt länge, hoppas det håller nu så jag slipper avbryta igen..🙂

    kramkram

Kommentera

