Dåligt med sömn.

Publicerat: mars 27, 2012 i Familjen + Mitt andra hem

God morgon!

20120327-092903.jpg
Ligger i soffan och väntar på att liten ska somna. Medan jag väntar kikar jag på mammas bokhylla. Vad grejer människan har!

Xander sover inte bra här. Det är nytt och han är inte van att sova med oss. Han blir störd av mig och flisan. Jag är jätte trött. Tänk att man kan bli van fort vid att sova hela nätter.

Annars idag ska vi vila/se film när liten sover sen ska vi nog ut efter lunch.

vad gör ni?

kommentarer
  1. Har ni fint väder däruppe? Här i Umeå är det strålande sol.. Synd bara att man har en febrig Jonah.

  2. Russin skriver:

    haha jag tycker min mamma har mycket grejs med, haha..

    Sv: ja då är ni låååångt uppe i norr då..:)

    KRAM

Kommentera

