Utebliven vägning och träningsugen :(

Publicerat: mars 30, 2012 i Eviga kampen om Kilona

Fredag men ingen vägning. Tur är väl det för jag har bakat som en galning här🙂

Jag tog föresten en runda för några dagar sedan och halsen sa ifrån på en gång ! Flåset oxå för den delen. Herregud vad snabbt jag tappat den lilla kondisen jag hade.

Undra när jag blir helt ok? Jag orkar med mina dagar och känner mig inte alls sjuk men träna det går inte! Då blir jag jätte dålig. Jag ska försöka börja med mina morgonprommisar men ärligt så har jag blivit fruktansvärt LAT..

Hur går det för er andra??

kommentarer
  1. Här ligger latmasken fortfarande och trynar på morgonen … och resten av dagen😉

Kommentera

