Börjar bli väldigt sliten..

Publicerat: mars 31, 2012 i Familjen + Mitt andra hem

20120331-072125.jpg
Ligger i köksoffan och känner mig såå trött!

God morgon!
Nu har vi varit i byn i 6 dagar och det innebär att det var 1 vecka sedan jag fick sova! Det börjar verkligen kännas.

Xander sover orolig men det blir lite bättre men inte tillräckligt.

Idag ska vi (jag, brosan och eventuellt syrran) till ötå för lite shopping. Jag som är van att dra mitt visa kort varje dag (har inte köpt nått på 6 dagar!!) så jag har lite abstinens🙂

kommentarer
  1. Härligt att du har en soffa att vila på mitt i all trötthet🙂
    Ha en hörlig shoppingdag och det där med att dra visa kortet är en skön känsla😉
    Kram

  2. Sofia skriver:

    Jobbigt när dom inte sover!! Hoppas att du hittade lite kläder iaf🙂

  3. Russin skriver:

    haha kan tro att du får visa/mastercard abstinens..🙂 ötå vad är det för nått ?

Kommentera

