Börja jobba upp konditionen igen..

Publicerat: april 3, 2012 i Eviga kampen om Kilona

20120403-112338.jpg

Började morgonen med en kort Prommis. Bara att gå 1km var jätte jobbigt. Det är inte konstigt att jag inte kan jogga den rundan när jag flåsar av att bara gå.

Helt ärligt känner jag mig skit dålig..
Jag provade att jogga igår och jag fixade 500m med paus! Hallå?
Det var deppiga miner igår kväll vill jag lova.

Brukar vara nöjd med mina rundor. Det är inte mycket men väldigt stort för mig men nu känner jag mig misslyckad, skit ..

kommentarer
  1. Känner också det där att huvudet vill så mycket snabbare än vad benen kan gå. Dessutom känns det i heeela kroppen efter morgonpromenaderna, haha. Men nya tag och snart är vi i form igen🙂
    Kram

  2. Sara Lampinen skriver:

    Nya friska tag imorgon igen!
    Det är dagsformen som avgör. Det kan inte vara på topp varje dag, tyvärr!

    Och Anna tänk såhär ”Bra träning är den träning som blir av”

    Alla måste börja någonstans och du är på god väg! Kämpa på nu, du fixar det🙂

  3. Sofia skriver:

    Du kommer igen Anna! Tappa inte motivationen, man mår så mycket bättre när man är duktig🙂

Kommentera

